Psychologische hulp online, waar je ook bent!

Psychologische hulp online, waar je ook bent!

Psychologische hulp online, waar je ook bent!

Online behandeling heeft als voordeel dat het niet uitmaakt waar je bent. Ben je thuis, op je werk of op reis? De afspraken zijn makkelijk passend te maken aan jou agenda, want je hoeft er niet de deur voor uit.

Heb je bijvoorbeeld last van een van de onderstaande klachten? Dan kun je bij ons terecht voor dezelfde psychologische hulp, maar dan online.

  • Stress, spanning, burn-out, snel overprikkeld

  • Angst, paniek

  • Somberheid, depressie, wisselende stemming

  • Revalidatie, combinatie van lichamelijke en psychische klachten

  • Overmatig denken of piekeren

  • Moeite met het omgaan met emotie

  • Traumatische gebeurtenissen die je moeilijk kunt verwerken

  • Negatief zelfbeeld

Online behandeling heeft als voordeel dat het niet uitmaakt waar je bent. Ben je thuis, op je werk of op reis? De afspraken zijn makkelijk passend te maken aan jou agenda, want je hoeft er niet de deur voor uit.

Heb je bijvoorbeeld last van een van de onderstaande klachten? Dan kun je bij ons terecht voor dezelfde psychologische hulp, maar dan online.

  • Stress, spanning, burn-out, snel overprikkeld
  • Angst, paniek
  • Somberheid, depressie, wisselende stemming
  • Revalidatie, combinatie van lichamelijke en psychische klachten
  • Overmatig denken of piekeren
  • Moeite met het omgaan met emotie
  • Traumatische gebeurtenissen die je moeilijk kunt verwerken
  • Negatief zelfbeeld

Een goede behandeling begint bij een goede relatie.


Vanuit die relatie helpen we je graag zo goed mogelijk bij het verminderen van je klachten. Dit begint al bij de aanmelding. Onze assistente zal je telefonisch en per mail begeleiden van het eerste contact tot aan het online intakegesprek met je behandelaar. Je behandelaar houdt gedurende het hele traject zoveel mogelijk rekening met jouw wensen. Heb je vertrouwen in onze aanpak en voel je een klik met je behandelaar? Dan kunnen we snel starten met de online behandeling.

Een goede behandeling begint bij een goede relatie.


Vanuit die relatie helpen we je graag zo goed mogelijk bij het verminderen van je klachten. Dit begint al bij de aanmelding. Onze assistente zal je telefonisch en per mail begeleiden van het eerste contact tot aan het online intakegesprek met je behandelaar. Je behandelaar houdt gedurende het hele traject zoveel mogelijk rekening met jouw wensen. Heb je vertrouwen in onze aanpak en voel je een klik met je behandelaar? Dan kunnen we snel starten met de online behandeling.

Start van de behandeling


Een behandeling bij een psycholoog begint altijd met een verwijzing van je huisarts. Je huisarts mag ons altijd bellen om te overleggen indien gewenst. Nadat je een verwijzing hebt gekregen plannen we een intakegesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we wat je klachten zijn en vormen een theorie over hoe deze zijn ontstaan en wat ze in stand houdt. In overleg bepalen we waarop we de behandeling precies richten. De duur van de totale behandeling is afhankelijk van de ernst en complexiteit van je klachten.

Bekijk hier onze actuele wachttijden.

Start van de behandeling


Een behandeling bij een psycholoog begint altijd met een verwijzing van je huisarts. Je huisarts mag ons altijd bellen om te overleggen indien gewenst. Nadat je een verwijzing hebt gekregen plannen we een intakegesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we wat je klachten zijn en vormen een theorie over hoe deze zijn ontstaan en wat ze in stand houdt. In overleg bepalen we waarop we de behandeling precies richten. De duur van de totale behandeling is afhankelijk van de ernst en complexiteit van je klachten.

Kosten


In 2024 hebben we contracten met de volgende verzekeraars. De behandeling wordt dan volledig vergoed.

  • Achmea/Zilveren Kruis (en hun verzekeraars/ labels: FBTO, De Friesland, De christelijke zorgverzekeraar, Ziezo, Interpolis en Studenten Goed Verzekerd)
  • VGZ (en hun verzekeraars/ labels: Bewuzt, IZA, United Consumers, IZZ (door VGZ), Univé,
    UMC, ZEKUR, Zorgzaam)
  • CZ (en hun verzekeraars/ labels: CZdirect, IZZ (door CZ), Just, Nationale Nederlanden, OHRA)
  • a.s.r (en hun label: a.s.r. Ik kies zelf)
  • DSW (en hun verzekeraars/ labels: Stad Holland, InTwente, SZVK)
  • ONVZ (en hun labels: VvAA, ONVZ Bewuste Keuze)
  • Zorg en Zekerheid (en hun label: AZVZ)
  • ENO (en hun labels: Salland, Hollandzorg)
  • EUcare/ Aevitae en Care4life

 

Ben je verzekerd bij een verzekeraar waarmee we geen contract hebben dan is er sprake van ongecontracteerde zorg. De kosten van de behandeling zijn dan afhankelijk van je verzekeringspolis. Ruwweg zijn er twee soorten polissen. De naturapolis en de restitutiepolis. Heb je een restitutie polis, dan wordt vanuit de zorgverzekeraar meestal 100% van de behandeling vergoed. Heb je een naturapolis, dan vergoedt de zorgverzekeraar meestal tussen de 50% en 100% van de behandeling.

Bel ons vrijblijvend! We kunnen je direct vertellen hoeveel je vergoed krijgt.

Bekijk hier onze actuele wachttijden.

Kosten


In 2024 hebben we contracten met de volgende verzekeraars. De behandeling wordt dan volledig vergoed.

  • Achmea/Zilveren Kruis (en hun verzekeraars/ labels: FBTO, De Friesland, De christelijke zorgverzekeraar, Ziezo, Interpolis en Studenten Goed Verzekerd)
  • VGZ (en hun verzekeraars/ labels: Bewuzt, IZA, United Consumers, IZZ (door VGZ), Univé,
    UMC, ZEKUR, Zorgzaam)
  • CZ (en hun verzekeraars/ labels: CZdirect, IZZ (door CZ), Just, Nationale Nederlanden, OHRA)
  • a.s.r (en hun label: a.s.r. Ik kies zelf)
  • DSW (en hun verzekeraars/ labels: Stad Holland, InTwente, SZVK)
  • ONVZ (en hun labels: VvAA, ONVZ Bewuste Keuze)
  • Zorg en Zekerheid (en hun label: AZVZ)
  • ENO (en hun labels: Salland, Hollandzorg)
  • EUcare/ Aevitae en Care4life

 

Ben je verzekerd bij een verzekeraar waarmee we geen contract hebben dan is er sprake van ongecontracteerde zorg. De kosten van de behandeling zijn dan afhankelijk van je verzekeringspolis. Ruwweg zijn er twee soorten polissen. De naturapolis en de restitutiepolis. Heb je een restitutie polis, dan wordt vanuit de zorgverzekeraar meestal 100% van de behandeling vergoed. Heb je een naturapolis, dan vergoedt de zorgverzekeraar meestal tussen de 50% en 100% van de behandeling.

Bel ons vrijblijvend! We kunnen je direct vertellen hoeveel je vergoed krijgt.

Bekijk hier onze actuele wachttijden.

Tarieven 2024

Op 1 januari 2022 is de GGZ overgegaan naar het Zorg Prestatie Model. Verzekeraars vergoeden sindsdien niet meer per traject, maar per sessie. Wij brengen de sessies maandelijks in rekening. Als wij een contract hebben met je verzekeraar gaat deze rekening rechtstreeks naar je verzekeraar. Als wij geen contract hebben met je verzekeraar dan ontvang je van ons een factuur die je zelf bij je verzekeraar kunt declareren.

De tarieven die we hanteren zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA). Een behandelsessie duurt meestal ongeveer 60 minuten.

Diagnostiek 2024

5 minuten (CO0042) € 39,98
15 minuten (CO0172) € 68,88
30 minuten (CO0302) € 114,20
45 minuten (CO0432) € 159,70
60 minuten (CO0562) € 183,44
75 minuten (CO0692) € 223,48
90 minuten (CO0822) € 274,01
120 minuten (CO0952) € 380,13

Behandeling 2024

 5 minuten (CO0107) € 31,48
15 minuten (CO0237) € 56,19
30 minuten (CO0367) € 95,67
45 minuten (CO0497) € 135,89
60 minuten (CO0627) € 161,46
75 minuten (CO0757) € 198,72
90 minuten (CO0887) € 242,76
120 minuten (CO1017) € 346,41

Intercollegiaal overleg 2024

kort (OV0007) € 25,05
lang (OV0008) € 76,35

Eigen risico

Het eigen risico blijft in 2024 € 385,-. Per 1 januari 2022 is het zo dat je jaarlijks opnieuw eigen risico betaalt. Als je behandeling van het ene kalenderjaar overloopt naar het volgende kalenderjaar betaal je dus voor beide jaren eigen risico.

Annuleren

Wanneer je een afspraak niet tijdig afzegt (36 uur tevoren) zijn wij genoodzaakt € 70,- in rekening te brengen. De verzekeraar vergoedt dit bedrag niet.

Zelf betalen

Zelf betalen per sessie kan natuurlijk ook. Een behandelsessie duurt meestal ongeveer 60 minuten.

Tarieven 2024

Op 1 januari 2022 is de GGZ overgegaan naar het Zorg Prestatie Model. Verzekeraars vergoeden sindsdien niet meer per traject, maar per sessie. Wij brengen de sessies maandelijks in rekening. Als wij een contract hebben met je verzekeraar gaat deze rekening rechtstreeks naar je verzekeraar. Als wij geen contract hebben met je verzekeraar dan ontvang je van ons een factuur die je zelf bij je verzekeraar kunt declareren.

De tarieven die we hanteren zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA). Een behandelsessie duurt meestal ongeveer 60 minuten.

Diagnostiek 2024

5 minuten (CO0042) € 39,98
15 minuten (CO0172) € 68,88
30 minuten (CO0302) € 114,20
45 minuten (CO0432) € 159,70
60 minuten (CO0562) € 183,44
75 minuten (CO0692) € 223,48
90 minuten (CO0822) € 274,01
120 minuten (CO0952) € 380,13

Intercollegiaal overleg 2024

kort (OV0007) € 25,05
lang (OV0008) € 76,35

Behandeling 2024

 5 minuten (CO0107) € 31,48
15 minuten (CO0237) € 56,19
30 minuten (CO0367) € 95,67
45 minuten (CO0497) € 135,89
60 minuten (CO0627) € 161,46
75 minuten (CO0757) € 198,72
90 minuten (CO0887) € 242,76
120 minuten (CO1017) € 346,41

Eigen risico

Het eigen risico blijft in 2024 € 385,-. Per 1 januari 2022 is het zo dat je jaarlijks opnieuw eigen risico betaalt. Als je behandeling van het ene kalenderjaar overloopt naar het volgende kalenderjaar betaal je dus voor beide jaren eigen risico.

Annuleren

Wanneer je een afspraak niet tijdig afzegt (36 uur tevoren) zijn wij genoodzaakt € 70,- in rekening te brengen. De verzekeraar vergoedt dit bedrag niet.

Zelf betalen

Zelf betalen per sessie kan natuurlijk ook. Een behandelsessie duurt meestal ongeveer 60 minuten.

Wat heb je nodig voor het intakegesprek?


Als je kiest voor een online behandeling heb je laptop met camera nodig en een goede internetverbinding. Zoek een plek waar je comfortabel zit en niet gestoord kunt worden door anderen. Dan kunnen we snel beginnen.

Wat heb je nodig voor het intakegesprek?


Als je kiest voor een online behandeling heb je laptop met camera nodig en een goede internetverbinding. Zoek een plek waar je comfortabel zit en niet gestoord kunt worden door anderen. Dan kunnen we snel beginnen.

Heb je vragen of wil je dat we je terug bellen?


Neem gerust contact met ons op. Je hoort binnen 48 uur van ons!

Privacy Policy(Vereist)